21.6.09

10 COSAS ASOMBROSAS SOBRE CLINT EASTWOOD

Image and video hosting by TinyPic

LEO ACÁ "10 cosas asombrosas que no sabías sobre Clint Eastwood" y voy allá y escribo esto:


[google translate] Clint is one of my favorite players, that serious face (have you ever seen him smile?) And this effectively to the most terrible scenes in his films earned him the title (no prize) "The man with the poker face harder than Hollywood. " I like to type in your face hard, police and cowboy. But in any case, Clint Eastwood is the best. (After Humprey Bogart). *
que es lo mismo que esto:


Clint es uno de mis actores favoritos, ese rostro serio (¿alguna vez se le vió sonreir?) y esa eficacia ante las más terribles escenas en sus películas le hacen merecedor de el título (sin premio) "el hombre con el rostro de póker más duro de hollywood". Me gusta en su faceta de tipo duro, de policía y de vaquero. Pero en cualquier caso, Clint Eastwood es el mejor.(Después de Humprey Bogart).

Pero mi profe particular de inglés lo tradujo como debe ser:
Clint is one of my favourites actor. His serious look (have you never see him smilyng?) and his efficiency in front of most terrible scenes in his movies, let him to win the award (not remunerated) of "the Hollywood's hardest man having Poker's face". I like his strong looking, acting as a policeman as well as acting as a cowboy. In any case, Clint Eastwood is the best one (in behind of Humprey Bogart). [Editado 22,06,2009 20:37pm]



Uy! mi profe de english me va a catear...
prayers= actor
title= award
no prize= dont money

No hay comentarios :